Kättetoimetamine
Kohaletoimetamine kulleriga tööpäevadel ja laupäeval: 08:30–21:30.
Ülaltoodud ajavahemikus toimub kohaletoomine 1-2 tunni jooksul alates tellimuse esitamisest.
Üle 35 euro suuruste tellimuste puhul on kohaletoimetamine Tallinnas tasuta. Kui tellimuse summa on väiksem – saatekulu 5 eurot
Juhime Teie tähelepanu
Juhul, kui kokkulepitud aadressil ja kellaajal saaja puudub, on kulleril volitused tellimus üle anda usaldusväärsele kolmandale isikule (sugulane, naaber, hotelli administraator jne), kui ta peab seda võimalikuks.
Kui meil ei õnnestu Teiega tellimuse kohaletoimetamise info täpsustamiseks ühendust võtta ja tellimuse täitmine ei ole meist sõltumatul põhjusel võimalik, viiakse tellimus lillepoodi
Kulleri teistkordne väljasõit tellimuse kohaletoimetamiseks on tasuline.
Kui Tellija keeldub teistkordsest kohaletoimetamisest, ei kuulu tellimuse tasu tagastamisele, kuna ettevõtte poolt olid tehtud kõik vajalikud kulutused tellimuse täitmiseks.
Juhime Teie tähelepanu sellele, et tellimused lähevad täitmisele alles pärast 100% ettemaksu tasumist
Ettevõte ei võta endale vastutust:
Kui tellimuse vormistamisel on märgitud vale telefoninumber või kohaletoimetamise aadress. Kui saaja keeldub tellimuse vastuvõtmisest või keeldub tellimuse üleandmiseks aja kokku leppimisest.

Kuidas osta
Meie internetipoest on väga mugav ja lihtne lilli osta
1. Tutvuge meie veebipoe valikuga
2. Klõpsake huvipakkuvale tootele, et saada lisainformatsiooni
3. Lisage soovitud toode ostukorvi, klõpsates vastavale nupule
4. Nüüd võite kas ostu eest tasuda või jätkata kauba valimist
5. Ostu eest tasumiseks minge ostukorvi vaatesse, klõpsates ostukorvi ikoonile (kodulehe paremas ülemises nurgas)
6. Ostukorvis on Teie valitud tooted, Te saate seal kauba koguseid muuta ning soovimatu kauba eemaldada
7. Enne tellimuse eest tasumist palun täitke tähelepanelikult saaja kohta kõik lahtrid
8. Tulevaste ostude tarbeks soovitame Teil meie internetipoes registreeruda, see on täiesti tasuta ja edaspidi saab oste sooritada palju kiiremini!
9. Tasuda tellimuse eest võib mitut moodi (sularaha, pangalink, krediitkaart, arve saatmine)
10. Tellimuse töötlemine ja kohaletoimetamise ettevalmistamine algavad pärast seda, kui internetipoe administraator saab maksekinnituse.
Kui Teil on ikka veel küsimusi, vastame neile meeleldi!
Aitäh, et valisite bouquetarea.ee ! Meeldivaid oste!
TELLIMUSE TÜHISTAMINE
Kliendi tellitud kauba puudumisel ja asenduskauba mittesobivuse korral tühistab Kaupmees tellimuse. Tellimust võib tühistada nii osaliselt, kui täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse koheselt klienti. Osalise tühistamise korral võib Kaupmees küsida Kliendi soove ülejäänud tellimusega ümber käimiseks – kas lähetada või samuti tühistada.
Tellimuse tühistamisel tagastatakse kliendile tasutud summa niipea, kui võimalik, ent mitte hiljem, kui 14 päeva jooksul tellimuse tühistamise kinnitamisest.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Kaupmehel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Kaupmees tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Kaupmees võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Kaupmehe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Kaupmees Kliendile tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Kaupmehel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Kliendilt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Kaupmehel on õigus vajadusel tellimusest loobuda tagastades ostjale kogu tasutud summa.
Tagastamisõigus

Vastavalt eesti vabariigi tarbijakaitse seadusele (26.04.12, nr.1-1/12-019) ei laiene garantii-ja tagastamisõigus kiirestiriknevatele kaupadele, mille hulka kuuluvad ka lilled.
14-päevane taganemisõigus ei kehti kauba puhul (võs § 53 lg 4):
1. mis on valmistatud tellija isiklikke vajadusi arvestades või tellija esitatud tingimuste kohaselt (nt tarbija mõõtude järgi);
2. mis on kiiresti riknev
Lillede hooldamine
Iga inimene soovib, et kallima kingitud või interjööri kaunistamiseks ju tuju tõstmiseks ostetud kimp rõõmustaks võimalikult kaua. Kuid kahjuks on lilled lühiajalised ja kimbu maksumus tema elueaga võrreldes ebaproportsionaalne. Tähtis on teada, et lõikelilled on elusad ja reageerivad järsult temperatuuri ja õhuniiskuse muutustele. Optimaalne temperatuur lõikelillede parimaks säilimiseks on +2…+7 kraadi. Igal sordil on oma eluiga, vastavalt on kimpude erinevatel komponentidel ka erinev närbumise aeg. Kui soovite, et kimp või kompositsioon rõõmustaks Teid võimalikult kaua, on abiks meie hooldussoovitused:
1. Lõigake varred terava noaga 2–3 cm pikkuselt kaldu umbes 45-kraadise nurga all. Selline lõige suurendab taime vee imamise pinda.
2. Uuendage lõiget vee vahetuse ajal, vett tuleb vahetada iga päev, kui ei kasutata spetsiaalset lõikelillede toitesegu. Iga vee vahetuse ajal peske vaasi antibakteriaalse puhastusvahendiga.
3. Täitke vaas puhta jaheda veega nii, et umbes 1/3 vartest oleks vees. Kui lehti ulatub vette, tuleb need eemaldada, sest need aitavad kaasa vee roiskumisele ja sellega koos lillede närbumisele. Lõikelillede jaoks võite kasutada spetsiaalset toitesegu. Ärge lisage vette suhkrut ega muid aineid, see võib põhjustada bakterite kasvu ja lillede riknemist.
4. Valige lillevaasi või kompositsiooni paigutamiseks kõige sobivam koht. Ideaalne koht on jahe, värske õhu sissevooluga, eemal otsesest päikesevalgusest, tuuletõmbest, kütteseadmetest, puu- ja köögiviljadest.
5. Jälgige vaasis oleva vee kogust, paljud lilled, näiteks tulbid ja pojengid, tarbivad seda suures koguses.
6. Valage lilleseade keskele vett iga 1–2 päeva tagant, kuna lillekäsn kuivab.
7. Kui kimp on paigutatud lilleseade pikendusalusele, lisage vett kolbi vastavalt lillede „joomise“ kogusele.
8. Ärge jätke kimpu ilma veeta kauemaks kui 15 minutiks.
9. Ärge jätke kimpe ja kompositsioone pikaks ajaks mittetöötava mootoriga autosse, eriti kuumal ja külmal aastaajal.
10. Ärge kandke tänaval paberita (katmata) kimpe ja kompositsioone temperatuuriga alla +2 kraadi.
11. Dekoratiivsed elemendid puidust alustel ja lühikesed rohelised oksad kimbus ei vaja erilist hoolt ega veega toitmist.
Sõbrad, kui kimp närbus liiga kiiresti osaliselt või täielikult, siis veenduge, kui hoolikalt järgisite meie soovitusi. Meie meeskonnas jälgime hoolikalt oma kimpude värskust ja kvaliteeti ning soovime, et need teid võimalikult kaua rõõmustaksid!